piątek, 11 września 2015

Canadian National Exhibition

CNE, w skrócie także zwane po prostu Ex.
W tym roku trwało od 21 sierpnia do 7 września

Szeroko reklamowane, niezwykle tłumne wydarzenie w Toronto, na które przybywają całe rodziny zewsząd, kto tylko żyw! Jak to określił jeden znajomy mi Brytyjczyk (w Kanadzie ponad 18 lat) - "To Kanadyjska tradycja - narzekają, że ludzi dużo, że głośno, że już ostatni raz, ale za rok i tak pojadą" Nieco znajome...

W sumie sama nie wiem, jak mam to opisać - chyba najlepiej pasuje porównanie do przeogromnego wesołego miasteczka z własną wewnętrzną komunikacją. Znajdziemy tam chyba wszystko - od kącika dla dzieci ze zwierzątkami, po karuzele dla dzieci i dorosłych, stoiska z mydłem, widłem i powidłem, sporo... no dobra - bardzo dużo hazardu w moim mniemaniu i całe zaplecze gastronomiczne w oddzielnym pawilonie z przeróżnym jedzeniem.

Wytrzymaliśmy 2,5 godziny... jednak wolimy muzea :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz